[OSP] Editace stranky

Jakub Kahoun kahoujak na gmail.com
Pondělí Březen 10 21:26:05 CET 2014

Dobry den,

nejak se mi nedari editace stranky. Minuly tyden jsem si tam normalne
nastavil vsechno co jsem potreboval, ale kdyz tento tyden kliknu na edit,
nic neupravym a dam 'save page', tak mi to hodi chybu viz. priloha.
(Samozrejme jsem zkousel ulozit i zmenu, ale vysledek je stejny)

Chyba: 'Vas profil neobsahuje nazev projektu a jeho domovskou stranku'
(obsahuje, dokonce v predepsanem formatu)

Zkouseli jsme to stejne u kolegy a tam to nenastalo, zkousel jsem to doma a
zda se ze eduroam, za to vyjmecne nemohl.

Dekuji za radu,
Jakub Kahoun