[OSP] Editace stranky

Michal Sojka sojkam1 na fel.cvut.cz
Úterý Březen 11 07:17:24 CET 2014

On 10.3.2014 21:26, Jakub Kahoun wrote:
> Dobry den,
>
> nejak se mi nedari editace stranky. Minuly tyden jsem si tam normalne
> nastavil vsechno co jsem potreboval, ale kdyz tento tyden kliknu na
> edit, nic neupravym a dam 'save page', tak mi to hodi chybu viz.
> priloha. (Samozrejme jsem zkousel ulozit i zmenu, ale vysledek je stejny)
>
> Chyba: 'Vas profil neobsahuje nazev projektu a jeho domovskou stranku'
> (obsahuje, dokonce v predepsanem formatu)

Neobsahuje. Na stránce máte:

     **Flot charts and homepage:** [Flot charts](http://www.flotcharts.org)

Změňte to na

     **Project name and homepage:** [Flot
charts](http://www.flotcharts.org)

Toto omezení jsem přidal minulý týden, protože tento řádek používáme k
automatickému generování stránky
http://rtime.felk.cvut.cz/osp/projects/. Když jsem viděl jak jsou
studenti kreativní a každý (včetně vás :-) si zmíněný řádek změní dle
svého gusta, rozhodl jsem se, že nejjednodušší bude přidat kontrolu, na
kterou jste narazil.

S pozdravem
-Michal Sojka