[OSP] Dotaz ohledně 2. úkolu

Rostislav Lisovy lisovros na fel.cvut.cz
Úterý Březen 4 17:29:18 CET 2014

Dobry den;
S nejvetsi pravdepodobnosti neni pozadovany 'gen_init_cpio' pritomen ve
Vasem systemu. Jelikoz mate na svem systemu root prava, muzete
postupovat dle navodu, ktery popisuje vytvoreni ramdisku s root pravy. V
pripade, ze trvate na pouziti gen_init_cpio, nejjednodussi bude si ho
stahnout a prelozit:
  wget https://git.kernel.org/cgit/linux/kernel/git/torvalds/linux.git/plain/usr/gen_init_cpio.c
  gcc gen_init_cpio.c -o gen_init_cpio

S pozdravem;