[OSP] Fwd: Nefunkcni editace stranky se semestralkou

Michal Sojka sojkam1 na fel.cvut.cz
Čtvrtek Květen 9 12:28:33 CEST 2013

On Thu, May 09 2013, Jan Brejcha wrote:
> Dobrý den,
>
> i u mě se vyskytl problém, avšak trochu jiného rázu. Při kliknutí na
> "Edit" mi server řekne, že požadované URL nebylo na tomto serveru
> nalezeno. Screenshot nemohu přiložit, protože velikost emailu je
> omezena na 40 kb a byl by tak malý, že by na něm nebylo stejně nic
> vidět. Dělám někde něco špatně, nebo se jedná o chybu na serveru?

Stalo se to, ze kolega preinstloval o vikendu server
support.felk.cvut.cz, na kterem byly stranky ulozeny a to zpusobilo
problemy. Zmenil jsem konfiguraci wiki, aby se server support
nepouzival. Pouzijte pro paci s wiki nasledujici adresu:

  http://rtime.felk.cvut.cz/osp/

S pozdravem,
-Michal Sojka