[OSP] Fwd: Nefunkcni editace stranky se semestralkou

Jan Brejcha brejcja1 na fel.cvut.cz
Čtvrtek Květen 9 12:16:56 CEST 2013

Dobrý den,

i u mě se vyskytl problém, avšak trochu jiného rázu. Při kliknutí na "Edit" mi server řekne, že požadované URL nebylo na tomto serveru nalezeno. Screenshot nemohu přiložit, protože velikost emailu je omezena na 40 kb a byl by tak malý, že by na něm nebylo stejně nic vidět. Dělám někde něco špatně, nebo se jedná o chybu na serveru?

Mnohokrát děkuji za pomoc,
s pozdravem Jan Brejcha.