[OSP] Nefunkcni editace stranky se semestralkou

Michal Sojka sojkam1 na fel.cvut.cz
Čtvrtek Květen 9 08:25:47 CEST 2013

On Wed, May 08 2013, strnape1 na fel.cvut.cz wrote:
> Zdravim, zrovna se pokousim na webu OSP doplnit informace k moji
> semestralce, ale po kliknuti na Save Page pri editaci se nic nezmeni.
> Kdyz ale stranku zkusim znovu editovat, vidim tam zmeny, ktere jsem
> udelal, opetovne ulozeni ale zase nic neudela. Navic po uploadu pdf
> prezentace ji sice vidim v attachmentech, ale kdyz na ni kliknu,
> dostanu error 404.

Je to tak jak pise pan Zajacik. Budto chvili vydrzte a nebo si vysledek
editace prohlednete v jinem prohlizeci, ktery nema nacachovanou starsi
verzi stranky.

Identifikoval jsem jednu vec, ktera to mohla zpusobovat a zmenil jsem
to. Pokud to nepomohlo, podivam se na to podrobneji po cvicenich.

S pozdravem,
-Michal Sojka