[OSP] Specifikace zadaní

Michal Sojka sojkam1 na fel.cvut.cz
Neděle Únor 24 17:30:05 CET 2013

On Sun, Feb 24 2013, Ondřej Kulatý wrote:
> Dobrý den,
> pokud jsem si vybral jako semestrální práci opravu bugu v nějakém
> projektu, stačí aby toto bylo uvedeno ve specifikaci zadání při
> schvalování ve 3. týdnu s tím, že konkrétní bug si vyberu později?
> Nebo je nutné mít už vybraný konkrétní bug, který se chci pokusit
> opravit?

Dobry den,

vyberte si uz konkretni bug. Neni totiz chyba jako chyba. Nekdy je treba
k opraveni chyby prepsat velkou cast kodu. V takovem pripade byste to
nemusel do konce semestru stihnout. Nebo na prepisovani kodu uz pracuje
nekdo jiny a opravovat chybu bude mit smysl az to prepsani bude hotve,
coz take muze byt az po skonceni semestru.

Behem konzultaci bychom vas na podobna rizika radi upozornili a to
muzeme udelat jen pokud budeme konkretne vedet, co se chystate udelat.

S pozdravem,
-Michal Sojka