[OSP] Many clients - Specifikace vstupů/přístupu

sojkam1 na fel.cvut.cz sojkam1 na fel.cvut.cz
Neděle Duben 5 18:42:16 CEST 2015

Cituji srogljan na fel.cvut.cz:

> Dobrý den,
> v žádném případě se nesnažím zjistit podrobné implementační detaily,
> ale spíše způsob jakým se mnou budou klienti komunikovat a jak s
> nimi má komunikovat můj server. (Zadání je v tomto ohledu dosti volné)
>
> bohužel existuje spousta kombinací vstupů co může nastat a nevím, co
> přesně by měl klient na výstupu očekávat...
>
> pokud se mi na vstupu sejde sekvence požadavků (P# - POST, G# - GET):
>
> čas      | 1  | 2  |  3  |  4  |  5 |
> klient 1 | P1 | P2 | P3  | --  | G1 |
> [...]

Podivejte se na ukazkovy server. Spravna odpoved je takova, jak odpovi
ukazkovy server. Myslim, ze uz mate vsechny informace, ktere
potrebujete k jednoznacnemu vyreseni ulohy.

S pozdravem,
-Michal Sojka