[OSP] OSP - zkouskove terminy

Pavel Pisa pisa na cmp.felk.cvut.cz
Pátek Květen 23 14:35:05 CEST 2014

Dobrý den,

termín zkoušky 28.05 jsem rozšířil na dva podtermíny

	     	09:00-10:30 	 KN:E-24
	     	10:30-12:00 	 KN:E-24

Tento termín je přednostně určen těm, kteří potřebují
zkoušku složit do MSZZ / obhajoby DP.

Data dalších termínů navrhuji 9.6. a 23.6.
Rád bych ale zamluvil větší posluchárnu, ale
nejspíš to nezvládnu dříve, než v úterý.

Pokud zároveň termíny 9.6. a 23.6. kolidují s některou
jinou ročníkovou oborovou zkouškou, tak mi dejte vědět.
Účast na poslední přednášce nebyla pro dohodu
reprezentativní.

S pozdravem,

             Pavel Píša