[OSP] OSP terminy zk.

Pavel Pisa pisa na cmp.felk.cvut.cz
Úterý Květen 14 12:41:53 CEST 2013

On Tuesday 14 May 2013 12:18:53 Jakub Bokšanský wrote:
> dobry den,
>    vsimol som si, ze vypisane terminy skusok v KOSe su oba az po mgr.
> statniciach. Bolo by mozne, pre nas ukoncujucich magistrov vypisat termin
> skusky pred nimi? Poziadavka je, aby sme do 29.5. splnili studijny plan
> (ten den uz musime uzavriet index na PeO).
>
> s pozdravom, Jakub Boksansky

Dobrý den,

jeden dřívější termín vypsat zamýšlím. Hledám průchozí kombinaci
místnosti, mých omezených možností (zkoušky z dalších dvou předmětů atd.)
a omezení zkouškami z dalších předmětů [*].
Je dobře, že jste se ozval, protože jsem uvažoval termín 30. nebo 31.5.
Pokud je to pozdě, tak z mého pohledu je možné 23.5. nebo 24.5.
Budu rád, když se mi ozvou ti, kteří potřebují ukončit předmět před MSZZ
a mají preferenci jednoho z těchto termínů. Potíž bude ještě s místností.

S pozdravem,

                Pavel Píša
    e-mail:     pisa na cmp.felk.cvut.cz
    www:        http://cmp.felk.cvut.cz/~pisa
    university: http://dce.fel.cvut.cz/

[*] KOS již nabízí možnost sledovat termíny zkoušek předmětů, které mají
    zapsané studenti mých předmětů, bohužel zatím nelze omezit jen na OSP,
    ale i tak je to výrazné vylepšení KOS ve prospěch studentů.