Re: Aktualizace lpc21isp

Michal Sojka (sysless@pandora.cz) sojkam1 at fel.cvut.cz
Wed Jun 30 15:09:01 CEST 2010

On Wed, 30 Jun 2010, jiri.kubias at gmail.com wrote:

> Ahoj muzete nekdo prosim zaktualizovat lpc21isp  (
> http://sourceforge.net/projects/lpc21isp/ navic ma podporu LPC17xx,
> LPC11xx).

Zaktualizuj ho sam a posli patch. Otestuj to prosim i s LpcEurobot.

> Muzu potvrdit kompatibilitu s LPC2364. Vevim proc, ale nemuzu v
> syslesu v tools nic aktualizovat takze nemzu ani vytvorit patch...

Pokud nemuzs nic zmenit u sebe, tak mas blbe nastaveny prava u svych
souboru a adresaru. Naklonuj si sysless do noveho adresare a muzes tam
delat cokoli. Na co nemas pravo je pushovani do centralniho repozitare.
Jak jsem nedavno psal, tam mam pravo prisupu jen ja a Pavel Pisa a budem
tam davat patche, ktere budou lidi posilat do teto konference a budou se
nam libit - t.j. nebudou to tam oprasy, ktere nezpusobi problemy
ostatnim uzivatelum.

Michal

---