Re: LPC17xx CMSIS, problem s kompilovanim

jiri.kubias@gmail.com (sysless@pandora.cz) jiri.kubias at gmail.com
Thu Jul 15 18:47:19 CEST 2010

Daval jsem  i make dist-clean a nic. Zabralo pouze prejmenovani na
crt0.s . Kdyby ten zdrojak neexistoval tak by to hlasilo needed by
startup_LPC17xx.o ale tady to hlasi library-pass-local coz je neco z
omk. Zira to zkusim prejmenovat zpatky a taky zkusim ten patch.

Jirka

Odesláno z iPhone

15.7.2010 v 18:37, "Michal Sojka (sysless at pandora.cz)" <sojkam1 at fel.cvut.cz

---