Re: 1wire driver

jiri.kubias@gmail.com (sysless@pandora.cz) jiri.kubias at gmail.com
Sun Jan 31 21:11:17 CET 2010

Kdyz mi nekdo napise kde to najdu (zkusil jsem stahnout ulan z sourceforge,
ale nenasel jsem v nem 1wire driver) tak jsem ochoten se pokusit o jeho
integraci pro sysless + udelat modifikaci na dvoupinove zapojeni (snimaci
pin + spinaci pin tranzistoru), ktere pouzivame v praci.

Stale mohu  nabidnout HW podporu pro vyvoj TCP/IP stacku.

Jirka

--
Bc. Jiri Kubias
Czech Technical University in Prague