Re: Slouceni syslessu pro ruzne architektury

Michal Sojka (sysless@pandora.cz) sojkam1 at fel.cvut.cz
Thu Jan 21 09:47:13 CET 2010

On Wednesday 20 January 2010 20:10:03 jiri.kubias at gmail.com
(sysless at pandora.cz) wrote:
> V priloze je patch na ostatni projekty v app/arm/.. . Kdyz se dalo z
> projektu zjistit pro jakou to je desku, tak jsem udelal podmineny preklad
>  na tu desku, jinak je to na podmineny na konkretini architekturu. Snad
>  jsem nikomu nic neznefunkcnil.

Prosimte, neposilej priste ty patche jako prilohu ale jako soucast textu a dej
bacha, aby ti mailovej klient nezalamoval radky kde nema. Kdyz ti chci
okomentovat nejakou cast patche, tak se to takhle dela dost blbe.

Mam vyhrady napriklad k eb_blink - porovnavas $(BOARD) s lpc21xx, coz je blbe.
Oprav to prosim a posli patch znovu.

Dik
Michal

---