volani funkci z obsluhy preruseni LPC23xx

jiri.kubias@gmail.com (sysless@pandora.cz) jiri.kubias at gmail.com
Tue Jan 12 15:13:07 CET 2010

Ahoj,
mam problem s volanim funkci z IRQ na LPC2364. Problem je nasledujici:

   1. vlezu do preruseni
   2. zavolam nekolik podfunkci xyz
   3. zavolam funkci deb_led_on nebo deb_led_off nebo deb_led_change
   4. vykonavam dal kod preruseni
   5. vylezu z preruseni
   6. skoncim v _undef procesoru

Opakovatelnost je zhruba 90% zalezi na pridani nebo ubrani kodu. Mam
vypozorovany, ze problematicka funkce je deb_led_xxx - jeji funkce je
stupidne jendoducha, jen vola pomerne hodne dalsich funkci (do hloubky).

Uz jsem to jednou resil s gcc3.4 -  to jsem vyresil prechodem na gcc4.3 +
zapnutim optimalizace (ne prilis idelani reseni). Nicmene ted se opet
dostavam opet ke stejnemu problemu...  Program je "stupidne" jednoduchy,
takze nehrozi nedostatek RAM. Nemate nekdo tuseni v cem by mohl byt problem,
pripadne kde mam asi hledat chybu? V priloze je map soubor me aplikace.

Jirka Kubias

--
Bc. Jiri Kubias
Czech Technical University in Prague