[PSR] Konzole microzedu

Jitka Hodná jitkahodna67 at gmail.com
Sun Nov 25 12:55:30 CET 2018

Dobry den ve spolek,

mam takovou otazku. Snayim se prijit na chybu v ukolu 6 a prisla jsem na
to, ze se ruzne printf vypisuji do ruznych konzoli a ja si v tom chtela
udelat jasno, jak to tedy funguje. Tedy konkretne, mam Downloadable kernel
modul projekt, kde jsem v run configuration nastavila allocate console. V
ni se vypisuji jen printf, ktere jsou primo v entry pointu. Printf v
service thredu se zas vypisuji do GtkTerm. Funkce toho driveru, co mame
implementovat, tak jeji printif se mi nevypisuji ani do alokovane konzole
ve windriveru ani do GtkTerm. Kde takovehle vypisy hledat? Jak to funguje?

Dekuju za odpoved,

Jitka Hodna